Friday, August 10, 2012

August

Dah lameeeee sangat tak update blog.. Skrg ni keje dh stable, bz pun mase weekdays je. Weekend mmg duk lepak kat rumah. Kalau klua pun jumpe kawan2 skejal je. oohhhh Salam Ramadhan untuk semua muslimin dan muslimat.. Alhamdulillah sempat puasa walaupun takleh puasa penuh. Tu antara kekurangan perempuan. Nak puasa penuh sebulan tu mcm mimpi, tapi semua ade hikmah sbb ALLAH sayang semua hambanya.. Dan sepanjang hidup ni kita kene sentiasa bersangka baik dengan semua benda. Sabar menempuhi semua dugaan dan cabaran hidup. Hidup adalah suatu proses, setiap hari belajar benda baru dan setiap hari belajar dari pengalaman.


2 comments:

Lynn said...

Salam wafa.. lama nya x nmpk.. mayb wafa x knal sy sgt..tp sy igt wafa cuma tak igt kita jumpa kat mana... Kolej MARA Kulim ke? hehe..tp mmg pnah jumpa. :)
Untungla boleh lawat pja semalam..

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...