Friday, March 23, 2012

oohhhh..

Banyak bende nak update..

1. DIY Hantaran cousin yang kawin lastweek
2. Gambar2 suasana majlis kahwin
3. Baju bridesmaid lagi dan lagi


Sekarang kite tulis2 dulu pasal " Adik kawin dulu dari Kakak???"

Kenape dgn soalan kat atas tu? Sebab tu la soalan yg aku kene jawab sekarang. Bukan seorang je yang tanye, tapi setiap orang tanye. Kenape diorang tanye?? Aku pun tak pasti sangat.. Mungkin saje2 tanye sbb nak suruh aku jawab.. hhmm..

Bukan la rase menyampah pun dengan soalan tu, cuma rase penat nak jawab. Kalau fikir logik, tak perlu la tanye kan. Adik kawin dulu mesti la sebab kakak belum nak kawin lagi. Kakak tak kawin lagi mesti la sebab belum datang jodoh. Mungkin la dah terserempak atau dah kenal dengan jodoh, cuma sekarang kakak belum ade tarikh kawin lagi, yang dah ade tarikh kawin adalah adik.

Walau ape pun yang terjadi, memang la aku wajib kene jawab dengan senyum skali.


2 comments:

tnjta said...

hehehe. sabo je lah. xlamo nati sy plok akan keno jwb kalu ezat kawin dulu. hahahah

Boysbe9 said...

sabo je la. hehe. pas ni awk lak.
tnjta: oo..dh muncul kembali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...