Saturday, December 3, 2011

250: early December

Dear December,

Mase berlalu dengan cepat. Hari ni dan sekarang semakin dekat dengan tahun 2012, sisa tinggal beberape hari je lagi. 2011 bukan tahun yang terbaik untuk aku dan keluarga. Bukan tahun untuk aku kenanh lepas ni. Nak cakap tahun 2011 ni tahun kesedihan pun boleh juga. Tapi di sebalik kesedihan, pasti ade banyak kebaikan yang aku dapat. Org slalu ckp "semua yang terjadi pasti ade hikmah di sebaliknya" :)

Aku suke diri aku yang sekarang,
Aku suke badan, kulit, rambut yang aku ade sekarang,
Aku suke otak yang boleh kawal hati aku sekarang,
Aku suke hati aku yang makin dekat dengan NYA sekarang,
Aku suke cara aku jage diri aku sekarang,
Aku suke kehidupan aku yang hanya perlu fikir diri aku sendiri je..

P/s: cousin aku bertunang hari ni selepas melalui beribu rintangan.. I'm so happy for her. Love is in the air!! ;)) xoxo

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...