Saturday, July 9, 2011

234 : afgan; panah asmara ------------

weekend mane blh stress, rugi kl stress mase weekend cmni (ckp blh la, hohoo).. Oleh kerane itu, kite lupekan psl bende2 yg blh buat otak ni jadi tepu. Relax2 dlu..hohooo.. skrg mood makan cookies + susu chocolate (sedapppnyeee!!).. rindu la kat chipsmore, kat Indonesia ni tak wujud chipsmore. Yg mirip2 chipsmore ade la, cookies "good time".



Sempena weekend, layan lagu Afgan ni sampai muntah!~ ;D


AFGAN

PANAH ASMARA




Afgan – Panah Asmara

Berdebar rasa di dada setiap kau tatap mataku
Apakah arti pandangan itu menunjukkan hasratmu
Sungguh aku telah tergoda saat kau dekat denganku
Hanya kau yang membuatku begini
Melepas panah asmara

Reff:
Sudah katakan cinta sudah kubilang sayang
Namun kau hanya diam tersenyum kepadaku
Kau buat aku bimbang kau buat aku gelisah
Ingin rasanya kau jadi milikku

Ku akan setia menunggu satu kata yang terucap
Dari isi hati sanubarimu yang membuatku bahagia

Sungguh aku telah tergoda saat kau dekat denganku
Hanya kau yang membuatku begini
Melepas panah asmara

Back to Reff:

Panah asmara panah asmara panah asmara

Back to Reff:

Kau buat aku bimbang kau buat aku gelisah
Ingin rasanya kau jadi milikku
Kau buat aku bimbang kau buat aku gelisah
Ingin rasanya kau jadi milikku
Panah asmara panah asmara panah asmara

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...